CCS Bonus - Často kladené otázky

CCS Bonus - Často kladené otázky

Zjištění zůstatku na kartě

Kde zjistím zůstatek na kartě CCS Bonus?

Zůstatek na Vaší kartě Bonus zjistíte na našich webových stránkách www.ccs.cz v sekci Klientská zóna - Vstup do portálu Bonus - Zjištění zůstatku bez přihlášení.
Zůstatek rovněž k vidíte ve spodní části účtenky z terminálu CCS.

Blokace karty a výroba nové karty

Ztratil jsem kartu Bonus - UAMK, požaduji novu, jak to mám udělat?

Blokaci karty, provádí společnost CCS. Požadujete-li zablokovat kartu UAMK - Bonus prosím volejte na tel: 266 108 108, nebo pošlete požadavek na blokaci karty na email bonus@ccs.cz. Žádost o výrobu nové karty, je však potřeba odeslat na společnost ÚAMK, který pro Vás karty objednává.

Ztratil jsem kartu, požaduji novou, jak to mám udělat?

Pokud dojte ke ztrátě karty Bonus, je potřeba ji zablokovat. Požadavek na blokaci můžete volat na tel: 266 108 108 nebo zaslat emailem na bonus@ccs.cz. Při blokaci karty je zapotřebí uvést číslo karty a o jakou kartu se jedná.
Požadujete-li vystavit novou kartu, více informací vám poskytneme na emailu bonus@ccs.cz.

Všeobecné dotazy ke kartám

Potřebuji zjistit např. zda je již vyřízena moje objednávka karty/karet…, Jakou mám nastavenu adresu na zasílání vyúčtování? Potřebuji opravit v mé objednávce….

Při všech dotazech je potřeba uvést potřebné údaje k dohledání - číslo karty (v případě, že je známo), název Vaší společnosti nebo IČO. A tento Váš dotaz zaslat na bonus@ccs.cz.

Zákaznický servis

Mají karty CCS Bonus zákaznický servis a jak se tam dostanu?

Karta CCS Bonus Fleet má automaticky zřízený Vstup do portálu Bonus na našich webových stránkách https://www.ccs.cz/pro-zakazniky. Po zřízení karet je Vám zaslán e-mail k aktivaci přístupu do portálu Bonus. Pokud vyprší platnost odkazu v e-mailu, je možno vygenerovat nový aktivační email prostřednictvím Zapomenutého hesla.
Vlastníte-li kartu CCS Bonus nebo CCS Bonus+ můžete si Vaši kartu zaregistrovat přes Vstup do portálu Bonus.

Obnova karet

Obnovují se karty Bonus Fleet automaticky?

Ano, karty CCS Bonus Fleet, jsou automaticky obnoveny. Obnova je vždy v daném měsíci, kdy končí platnost původní karty.

Platnost karty

Doba platnosti mé karty již skončila, co mohu dělat?

Doba platnosti karty Bonus je uvedena na kartě. V případě nevyčerpání finančních prostředků karty Bonus ve lhůtě její platnosti Vám nebudou nevyčerpané finanční prostředky společností CCS vráceny. Nevyčerpané finanční prostředky mohou být převedeny na novou kartu Bonus v případě, že si jeden měsíc před uplynutím platnosti karty Bonus požádáte o vydání nové karty Bonus a o převedení nevyčerpaných finančních prostředků na tuto kartu. Nevyčerpané finanční prostředky pak budou na novou kartu Bonus převedeny.
Karta Bonus může být v průběhu její platnosti a v závislosti na zvoleném parametru i opakovaně dobíjena finančními prostředky, které předem uhradíte CCS. Úhrada dobíjených finančních prostředků a jejich aktivace na kartě Bonus probíhá bezhotovostně na účet CCS (jednorázovým platebním příkazem, nebo on-line přes platební bránu, popř. vkladem v hotovosti na přepážce v bance). V případě, že při bezhotovostní úhradě nepoužijete přidělený variabilní symbol, neodpovídá CCS za nepřipsání finančních prostředků.

Dobití karty Bonus

Za jak dlouho budou peníze na kartě po jejím dobití?

V případě dobití karty bankovním převodem na účet CCS č. 27-4604760287/0100 (pod variabilním symbolem, který je natištěn na kartě), připíše CCS danou částku v systému k příslušné kartě, na které bude automaticky k dispozici po 12. hodině následující pracovní den od připsání částky na účet CCS.
Kartu je možné dobít i bankovním kartou přes službu PayU, odkaz na dobití je na našich webových stránkách https://www.ccs.cz/payu.